Projektā mērķu, aktivitāšu un sasniedzamo rezultātu kopsavilkums (LV):
Patlaban jaunie uzņēmumi, kas atrodas ES austrumu pierobežas zonās Igaunijā, Latvijā un Somijā un uzņem apmeklētājus, saskaras ar tādiem pašiem nopietniem izaicinājumiem, jo īpaši ārvalstu viesi (bet arī vietējie) uzskata, ka tur ceļot nav droši. Uzņēmumiem ir jāpieliek lielas pūles, lai piesaistītu apmeklētājus, lai atrastu veidu, kā izcelties starp citiem galamērķiem un kā piedāvāt apmeklētājiem vērtīgāku un neaizmirstamu pieredzi. Partneri ir konstatējuši, ka projekta mērķa grupai visos iesaistītajos reģionos ir ļoti līdzīgas intereses, meklējot izaugsmes iespējas:
-paaugstināt savu piedāvājumu ekonomisko vērtību, izmantojot Pieredzes ekonomikas biznesa modeli;
-uzrunāt jaunas klientu grupas no ārvalstu tirgiem;
- paaugstināt zīmola veidošanas un mārketinga aktivitātes augstākā līmenī.
Projekta mērķis ir īstenot mērogošanas attīstības programmu, iesaistot aptuveni 80 jaunus MVU, kas darbojas viesmīlības un radošās industrijas nozarēs, galvenokārt lauku apvidos ES austrumu pierobežas reģionos. Programma ir izstrādāta, izmantojot inovatīvu pieredzes ekonomikas biznesa modeli. Šis modelis ļauj MVU pāriet uz augstāku vērtību ķēdes posmu – no pakalpojumu ekonomikas uz pieredzes ekonomiku. Saskaņā ar šo koncepciju cilvēku gatavība maksāt ir daudz lielāka, ja viņi jūt, ka saņem ļoti īpašuceļošanas pieredzi.
MVU iesaiste tiek organizēta 2 pieteikšanās kārtās un aptuveni 8 mēnešu paplašināšanas programmā. MVU cieši sadarbojas ar biznesa treneriem un tūrisma ekspertiem. Katram MVU tiek izstrādāts individuāls izaugsmes ceļvedis, un tie saņem atbalstu, izmantojot 1-1 no mentoriem/biznesa treneriem/tūrisma ekspertiem, lai tas notiktu reālajā dzīvē. Tiek organizētas regulāras pārrobežu tiešsaistes tīklošanās sesijas un klātienes semināri, kas apvienoti ar apmaiņas apmeklējumiem. Paredzams, ka aptuveni 60 MVU uzrādīs reālus rezultātus paplašināšanā.